KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Szerviz

Készülékének telefonon jelentett meghibásodásakor nem célunk azonnal a személyes vizsgálat, felszámolva kiszállási és munkadíjat.

Ennek okán számítunk az Ön együttműködésére, a felesleges kiadásait szem előtt tartva. Amint a készüléke hibát jelez, rendellenesen működik, vagy esetleg nem kommunikál számítógépével, a hiba észlelhető jelenségeit kérjük, a legrészletesebben mondja el nekünk. Lehetséges, hogy csak két mozzanat kell a hiba elhárításához!

KARBANTARTÁS ÉS JAVÍTÁS

Másológépek, nyomtatók, faxok (HP, Canon, Lexmark, Epson, Samsung, Minolta, Develop, Sharp, Kyocera, Ricoh, Brother, Panasonic), iratmegsemmisítők karbantartása, javítása (lehetőség szerint a helyszínen).

eseti vagy időszakos (szerződési lehetőséggel)

Karbantartási szerződések

Átalánydíjas szerződés, mely magában foglalja:

Havonta / Negyedévente / Félévente az egyszeri gépátvizsgálást, karbantartást
A hónapon / negyedéven / féléven belüli esetleges meghibásodások elhárítását
Díjmentes kiszállást, a átvizsgálás alkalmával

A díj nem foglalja magában:

Az esetlegesen felmerülő alkatrészek, kellékanyagok pótlását
A hónapon / negyedéven / féléven belüli meghibásodások esetén (kivéve az elsőt) a kiszállási díjat(ebben az esetben a kiszállítási díj: 1. 500,- Ft + Áfa)

 

Teljeskörű üzemeltetési szerződés

A díj magában foglalja:

Havonta az egyszeri gépátvizsgálást, karbantartást
Az esetleges meghibásodások elhárítását
Az esetlegesen felmerülő alkatrészek, kellékanyagok pótlását
Díjmentes kiszállást

szerviz